Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stichting Hulp aan Verdrukte en Vervolgde Christenen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stichting Hulp aan Verdrukte en Vervolgde Christenen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Stichting Hulp aan Verdrukte en Vervolgde Christenen

18 April 2019 | Nederland, Nederland

In de afgelopen weken steeds iets aan voorbereiding gedaan. Op het laatste moment komt alles samen en is het nog even druk in de huizen van Johan, Daniel, Floris en Louwe. De laatste loodjes en we hopen dat we rond de klok van 17:00 - 18:00 uur vertrekken.

Volg ons maar via deze blog, wij hebben er alvast veel zin in. Met een ruime hoeveelheid verse vis aanbood van de camper kijken we uit naar een mooie visbakdag in Reya.

beste groet,

Roelof

• 18 April 2019 - 12:16

Areke:

Hele goede, gezegende reis, onder Gods hoede!
    Komen jullie nog langs?
    Liefs uit Roemenië

• 18 April 2019 - 12:25

Arend-Jan:

Nou beste mannen, een hele goede reis toegewenst. Ga met God!! Mat 25 geeft de raad om olie op pijl te hebben! Laat jullie olie in materieel en geestelijk opzicht gepeild zijn!
    Veel goede kms en krachten om goede dingen te doen!
    Grt. Arend-Jan

• 18 April 2019 - 13:36

Janriekelt :

Goede vaart en behouden thuiskomt.

• 18 April 2019 - 19:04

Ton Van Maanen (HVVC):

beste reizigers, wij hopen dinsdag te vertrekken dus als jullie iets vergeten dan kunnen wij het altijd nog meebrengen. als alles naar planning mag verlopen hopen zij Via St.Petersburg, Moscow en Voronezh woensdag 1 mei in Zjytomyr te zijn. Goede reis gewenst en Gods zegen op jullie reis en missie.
    Groet Ton van Maanen

• 19 April 2019 - 05:21

Freek Kramer:

Goede paasdagen toegewenst en Gods zegen over de reis een vriendelijke broedergroet freek Kramer

Stichting Hulp aan Verdrukte en Vervolgde Christenen

Namens de interkerkelijke Urker stichting Hulp aan verdrukte en vervolgde christenen gaan Johan Molenaar en Louwe Kater regelmatig op reis naar Roemenië, Oekraïne en Rusland. De opdracht is het brengen van Bijbels en Literatuur naar kleine, vaak niet geregistreerde baptisten gemeentes.

Actief sinds 16 Mei 2015